MR. SUSHI & MISS WOK HILVERSUM

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 5557 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Mr. Sushi & Miss Wok Hilversum. Meer weten? Ontdek meer

26 jun 2026 om 21:32 Voordat het eten kwam waren we al 2,5 uur verder, meerdere pogingen gedaan om contact met ze op te nemen maar werd continue weggedrukt en ook niet terug gebeld. Eenmaal bij aankomst was het eten helemaal slap…
26 jun 2026 om 21:02 Food is okay, but delivery took over 2 hours with two calls to check where our food is. Ordered from here multiple times, quality is not always the same, but the sushi box options are great so we keep coming back
26 jun 2026 om 14:31 Komt altijd later dan vermeld tijd! Dan heb ik het niet over 10-15 minuten te laat maar langer dan 1 uur. En niet de eerste keer helaas .. Eten is lekker maar ja ..
25 jun 2026 om 20:42 Helaas 2 uur moeten wachten op m’n eten.
24 jun 2026 om 20:49 bezorgen duurde wat langer netjes gebeld sushi was top.
18 jun 2026 om 22:08 prima als altijd. dat 1-persoons schaaltje met sushis is een uitkomst zeg en dan de aanbieding van 50% korting was een welkome aanvulling. bedankt!
18 jun 2026 om 21:13 Rijst was te dik bij de california roll
17 jun 2026 om 17:41 De sushi rijst was veelste zacht. Sommige rollen miste ingrediënten (komkommer, avocado). Ook vond ik de hoeveelheid ingrediënten die zijn gebruikt gering. Al met al had ik veel hogere verwachtingen van deze zaak.
13 jun 2026 om 21:54 Eten is altijd top, maar besteld voor een flink bedrag, ruim anderhalfuur wachten. En dan een bezorger die je niet aankijkt, kan geen glimlach vanaf, letterlijk geen ‘goedenavond’ of ‘eet smakelijk’ of ‘fijne avond’
13 jun 2026 om 6:44 Fresh food and fast delivery
12 jun 2026 om 22:43 Heerlijk!
11 jun 2026 om 23:14 Om 18.30 besteld en om 20.10 as bezorgd..wat een droefenis